RSS-linkki
Kokousasiat:http://publish.kuopio.fi:80/cgi/DREQUEST.PHP?page=rss/meetingitems&show=30
Kokoukset:
http://publish.kuopio.fi:80/cgi/DREQUEST.PHP?page=rss/meetings&show=30
Kuntatekniikkaliikelaitoksen johtokunta
Pöytäkirja 04.04.2017 Pykälä 22
§ 22 | Asianro 2668/02.08.00.01/2017 |
Työmaakuljetuspalveluiden hankinta
Esitys Esitys 27.03.2017
kuljetuspäällikkö Petri Jäntti:
Mestar pyysi tarjoukset toiminnassaan tarvittavista ammattiliikenteessä käytettävästä kuljetuskalustosta ulkopuolisilta kuljetusyrittäjiltä Mestar:in johtokunnan hyväksymien toimintaohjeiden mukaisesti.
Sovittujen periaatteiden mukaisesti pyydettiin tarjoukset julkiset hankinnat tietokannassa (HILMA) 3.1.2017 yksityisestä kuljetuskalustosta kaudelle 1.5.2017 – 30.4.2019.
Saadut tarjoukset avattiin Mestar:in kokoushuoneessa 2.3.2017 pidetyssä avaustilaisuudessa, jossa johtokunnan edustajana oli Taneli Vartiainen.
Tarjouksista tehtiin vertailutaulukot lajeittain ja painoluokittain. Näiden perusteella suoritettiin johtokunnan hyväksymien valintaperusteiden mukainen kuljetuskaluston pisteytys.
Kuljetuskaluston lopullisen valintajärjestyksen saamiseksi suoritettiin hyväksyttyjen ohjeiden mukaiset laskutoimitukset, jossa em. pisteytyksen perusteella saatu vertailuluku määrittää lopullisen valinnan kuhunkin työtehtävään. Suurimman vertailuluvun saanut tarjous on tilaajan kannalta kokonaistaloudellisesti edullisin.
Tarjouspyynnön mukaisesti tarjouksenantajan oli toimitettava tilaajavastuulain (1233/2006) mukaiset selvitykset yritystoiminnasta. Tilaajavastuu.fi palvelun kautta saatava yritysraportti hyväksyttiin tilaajavastuulain mukaiseksi selvitykseksi. Lisäksi vaadittiin todistus koko sopimuskauden voimassa olevasta sekä henkilö- että aineelliset vahinkotapaukset kattavasta yritystoiminnan vastuuvakuutuksesta.
Kuljetuspalveluiden kokonaiskustannusvaikutus/vuosi on noin 1,5 milj. euroa.
Hankintasopimus voidaan tehdä ja päätös panna täytäntöön aikaisintaan sen jälkeen, kun julkisista hankinnoista annetun lain (348/2007) 7 a §:ssä tarkoitettu määräaika on kulunut umpeen.
Esityslistan viiteaineistona jaetaan kuljetuskalustontarjouspyyntö, avauspöytäkirja liitteineen sekä kokonaistaloudellisuusvertailutaulukot.
Lisätietoja antaa kuljetuspäällikkö Petri Jäntti, puh. 044 7185 741.
Viiteaineisto | 1 | Avauspöytäkirja 2 3 2017 |
| 2 | tptyömaakuljetukset 2017_allekirjoitus |
| 3 | kuljetusehdot 2017 |
| 4 | kuljetuskalustotarjous 2017_liite |
| 5 | kuljetuskalustotarjous 2017_liite 2 |
| 6 | kuljetuskalustotarjous 2017_liite 3 |
| 7 | Kuljetuskalustovertailu 2017 (maansiirtoautot) |
| 8 | Kuljetuskalustovertailu 2017 (nosturiautot) |
| 9 | Kuljetuskalustovertailu 2017 (pakettiautot) |
| 10 | kuljetussopimus 2017_luonnos |
Valmistelija
Petri Jäntti | puh. 044 718 5741 |
etunimi.sukunimi(at)kuopio.fi
Päätösehdotus Toimitusjohtaja Seppo Hiekkala
Johtokunta päättää Mestar:in työkohteisiin ko. tarjouspyyntökaudella työllistettävän kuljetuskaluston kokonaistaloudellisuuspisteytyksen perusteella lasketun edullisuusjärjestyksen mukaisesti.
Esityslistan viiteaineistona jaetaan johtokunnanjäsenille
- työmaakuljetustarjouspyyntö kuljetusehtoineen
- avauspöytäkirja
- kokonaistaloudellisuusvertailutaulukot
Päätös Päätösehdotus hyväksyttiin.